Výměna zboží
Pokud vám nesedla velikost nebo produkt, můžete požádat o výměnu zboží. Je to jednoduché! V Mém účtu v sekci Objednávky si vyberete objednávku, ze které zboží chcete vyměnit.
Následně máte možnost vybrat si výměnu zboží. Máte možnost vybrat si ze všech produktů, které jsou dostupné na našem e-shopu, popřípadě si vybrat barevný variantu nebo velikost téhož produktu, který chcete vyměnit.
Vytisknete online formulář, který vám vygenerujeme po úspěšném vyplnění online formuláře a na konci vám bude nabídnut ke stažení.
Vytištěný formulář vložíte do balíčku, abychom zásilku věděli identifikovat. Můžete vybrat, zda zanesete balíček do Zásílkovny nebo vám balíček může vyzvednout i kurýr GLS.
Pro více informací klikněte na následující link: www.glash.cz/pomoc-a-podpora a vyberte si záložku Vrácení a výměna zboží.
Vrátenie tovaru
V Mém účtu v sekci Objednávky si vyberete objednávku, ze které zboží chcete vrátit. Následně máte možnost vybrat si vrácení zboží. Máte možnost vybrat si z možností na využití vlastní dopravy, zanést balíček do zásilkového nebo vám balíček může vyzvednout i kurýr. Jednotlivé ceny služeb se liší.
Pokud nemáte u nás vytvořen účet, postup je podobný. V sekci Výměna a vrácení vyplníte e-mailovou adresu, kterou jste zadávali při vytvoření své objednávky a číslo objednávky, které najdete v e-mailu o potvrzení objednávky.
Následně si vyberete z objednávky produkty, které chcete vrátit a zvolíte důvod, proč chcete daný produkt vrátit. V dalším kroku si zvolíte, zda chcete produkt vyměnit za jiný produkt nebo chcete vrátit peníze.
V případě, že jste se rozhodli pro vrácení peněz, v následujícím kroku si zvolíte, zda chcete částku vrátit jako kredit na našem e-shopu nebo chcete peníze vrátit přímo na váš bankovní účet. Pokud si zvolíte převod na bankovní účet, do kolonky vyplníte číslo bankovního účtu. Dejte si pozor, abyste číslo svého bankovního účtu napsali správně!
Reklamace
Na všechny produkty se vztahuje záruka 24 měsíců. Více informací o reklamacích naleznete v našich VOP.
Pokud máte vytvořen účet, postup je následující: v každé uskutečněné objednávce, které se nacházejí v Můj účet a v sekci Objednávky najdete tlačítko reklamace. Dále postupujete podle pokynů v našem online formuláři.
Pokud nemáte účet, klikněte na následující link a vyplňte si reklamaci.