Doručení zboží

+ -

Spůsob doručení a poplatky

Datum doručení závisí na tom, jaký typ doručování balíčku si vyberete. Můžete si vybrat mezi doručením domů nebo vyzvednutím objednávky v jedné z poboček Packety.
Všechny objednávky vytvořené v pracovní den do 14:00 jsou expedovány ve stejný den. Proto umíme některé objednávky doručit i méně než za 24 hodin.

Poštovné pro objednávky nad 2500 Kč je ZDARMA.

spůsob

poplatek

čas

Vyzdvihnutí v Zásielkovne

89 Kč

1-3 pracovní dny

Doručení kurýrem GLS

129 Kč

1-2 pracovní dny

+ -

Sledování objednávky

Každou změnu stavu objednávky můžete sledovat v sekci Objednávky v Mém účtu.

Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.


O každé změně stavu objednávky, vám pošleme email. Pokud email nepřišel, prosím zkontrolujte si SPAM.
Pokud jste od nás neobdrželi ani email o potvrzení objednávky, pravděpodobně jste v emailu udělali překlep. V tom případě nás prosím kontaktujte.

+ -

Doručujete i do jiných zemí?

Zboží doručujeme do všech zemí Evropské unie. Pokud se vaše země nenachází ve výběru zemí, prosím, kontaktujte nás.

+ -

Pořád jsem nedostal/a svou objednávku. Co mám dělat?

Pokud vaše objednávka nebyla doručena v den, kdy měla být doručována, podívejte se na svou e-mailovou schránku, zda jsme vám neposlali e-mail ohledně vaší objednávky, popřípadě email od přepravce, ve kterém najdete sledovací číslo balíku. Pokud má váš balík již přepravce, prosím kontaktujte přímo přepravce na infolince.
Pokud balík ještě nebyl prodán přepravci a nenašli jste si od nás email, připravte si číslo objednávky a kontaktujte nás na info@glash.cz

Pamatujte na to, že si můžete kdykoliv zkontrolovat stav doručování v Objednávkách v sekci Můj účet.

Myslete také na to, že během výprodejů a akcí se může doba doručení zpozdit.

+ -

Kde se nachází moje objednávka?

Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.

+ -

V balíčku jsou jiné produkty, než v objednávce. Co mám dělat?

Tento případ, vzhledem ke dvojí kontrole je velmi ojedinělý. Pokud se ale náhodou stane, že v balíku se omylem ocitlo jiné zboží, prosím obratem kontaktujte náš zákaznický servis na info@glash.cz a my vyřešíme tuto věc v co nejkratším čase k vaší spokojenosti.

+ -

V objednávce nebyly všechny objednané produkty. Co mám dělat?

Viz emailovou schránku, zda jsme Vám neposlali e-mail, že některý z produktů je nedostupný. V tomto případě vám vrátíme stejnou částku, kterou jste zaplatili za neodeslané zboží.

Pokud jste žádný e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznický servis a my vám odepíšeme hned, jak to bude možné.