U každého produktu naleznete velikostní tabulku s rozměrem pro konkrétní produkt.
Na mobilní verzi stránky si velikostní tabulku zobrazíte následovně:
1. Klik na "vyber velikost" - nachází se nad tlačítkem "Vložit do košíku"
2. Klikněte na "velikostní tabulku"
Na PC verzi stránky si velikostní tabulku zobrazíte následovně:
1. Klik na "velikostní tabulka" - nachází se nad výběrem velikostí v pravé části stránky
Objednávka, která bude vytvořena do 14:00 v pracovní dny, bude expedována v ten samý den.
V případě zvolení doručení kurýrní společností GLS, bude objednávka doručována již druhý den od vytvoření objednávky.
V případě Zásilkovne/Packety bude doručována na pobočku do 2 pracovních dnů.
Kurýr GLS - Standardní poplatek za doručení je 139 Kč.
Zásilkovna/Packeta - poplatek za doručení na odběrné místo je 99 Kč.
Na každé zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Během této doby nám můžete zboží kdykoliv zaslat na reklamaci.
Kamennou prodejnu nemáme. Fungujeme čistě jako internetový obchod.
Zboží doručujeme do všech zemí Evropské unie. Pokud se vaše země nenachází ve výběru zemí, prosím, kontaktujte nás.
Ano, při vyplňování formuláře na vrácení, si můžete zvolit i tuto možnost. Všechny potřebné informace dostanete po vyplnění formuláře.
Někdy nastane chyba v systému a platba se nepodaří dokončit. V tom případě, nás kontaktujte na info@glash.cz a pošleme Vám na vaši e-mailovou adresu nový token na úhradu vaší objednávky.
Pokud vaše objednávka nebyla doručena v den, kdy měla být doručována, podívejte se na svou e-mailovou schránku, zda jsme vám neposlali e-mail ohledně vaší objednávky, popřípadě email od přepravce, ve kterém najdete sledovací číslo balíku. Pokud má váš balík již přepravce, prosím kontaktujte přímo přepravce na infolince.
Pokud balík ještě nebyl prodán přepravci a nenašli jste si od nás email, připravte si číslo objednávky a kontaktujte nás na info@glash.cz
Pamatujte na to, že si můžete kdykoliv zkontrolovat stav doručování v Objednávkách v sekci Můj účet.
Myslete také na to, že během výprodejů a akcí se může doba doručení zpozdit.
Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.
Viz emailovou schránku, zda jsme Vám neposlali e-mail, že některý z produktů je nedostupný. V tomto případě vám vrátíme stejnou částku, kterou jste zaplatili za neodeslané zboží.
Pokud jste žádný e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznický servis a my vám odepíšeme hned, jak to bude možné.
Tento případ, vzhledem ke dvojí kontrole je velmi ojedinělý. Pokud se ale náhodou stane, že v balíku se omylem ocitlo jiné zboží, prosím obratem kontaktujte náš zákaznický servis na info@glash.cz a my vyřešíme tuto věc v co nejkratším čase k vaší spokojenosti.
Zboží zakoupené na naší stránce glash.sk je možné vrátit do14 dnů od jeho doručení, nenošené a nepoškozené.
Peníze za vrácenou zásilku budou na váš účet odeslány do 30 dnů.