🔥 PRÁVĚ JSME PŘIDALY NOVOU KOLEKCI. CHCEŠ JI VIDĚT? 👁‍🗨

Nejčastější otázky

+ -

Mohu si uložit zboží, které se mi líbí?

WISHLIST

Přidejte produkty, které se vám líbí do Wishlistu, abyste s k ním věděli bez opětovného hledání dostat a následně je jen přidat do košíku a zaplatit. Přihlašte se nebo se zaregistrujte do Mého účtu, abyste k wishlistu mohli dostat z jakéhokoli zařízení.

+ -

Máte i kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu nemáme. Fungujeme čistě jako internetový obchod.

+ -

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Objednávka, která bude vytvořena do 14:00 v pracovní dny, bude expedována v ten samý den.

V případě zvolení doručení kurýrní společností GLS, bude objednávka doručována již druhý den od vytvoření objednávky.

V případě Zásilkovne/Packety bude doručována na pobočku do 2 pracovních dnů.

+ -

Kolik stojí doručení v rámci České republiky?

Poštovné pro objednávky nad 2500 kč je zdarma.

Při cenově nižších objednávkách je ceník dopravců následující:
Kurýr GLS - Standardní poplatek za doručení je 129 Kč.
Zásilkovna/Packeta - poplatek za doručení na odběrné místo je 95 Kč.

+ -

Doručujete i do jiných zemí?

Zboží doručujeme do všech zemí Evropské unie. Pokud se vaše země nenachází ve výběru zemí, prosím, kontaktujte nás.

+ -

Nepodařilo se mi zaplatit objednávku. Co mám dělat?

Někdy nastane chyba v systému a platba se nepodaří dokončit. V tom případě, nás kontaktujte na info@glash.cz a pošleme Vám na vaši e-mailovou adresu nový token na úhradu vaší objednávky.

+ -

Pořád jsem nedostal/a svou objednávku. Co mám dělat?

Pokud vaše objednávka nebyla doručena v den, kdy měla být doručována, podívejte se na svou e-mailovou schránku, zda jsme vám neposlali e-mail ohledně vaší objednávky, popřípadě email od přepravce, ve kterém najdete sledovací číslo balíku. Pokud má váš balík již přepravce, prosím kontaktujte přímo přepravce na infolince.
Pokud balík ještě nebyl prodán přepravci a nenašli jste si od nás email, připravte si číslo objednávky a kontaktujte nás na info@glash.cz

Pamatujte na to, že si můžete kdykoliv zkontrolovat stav doručování v Objednávkách v sekci Můj účet.

Myslete také na to, že během výprodejů a akcí se může doba doručení zpozdit.

+ -

Kde se nachází moje objednávka?

Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.

+ -

V objednávce nebyly všechny objednané produkty. Co mám dělat?

Viz emailovou schránku, zda jsme Vám neposlali e-mail, že některý z produktů je nedostupný. V tomto případě vám vrátíme stejnou částku, kterou jste zaplatili za neodeslané zboží.

Pokud jste žádný e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznický servis a my vám odepíšeme hned, jak to bude možné.

+ -

V balíčku jsou jiné produkty, než v objednávce. Co mám dělat?

Tento případ, vzhledem ke dvojí kontrole je velmi ojedinělý. Pokud se ale náhodou stane, že v balíku se omylem ocitlo jiné zboží, prosím obratem kontaktujte náš zákaznický servis na info@glash.cz a my vyřešíme tuto věc v co nejkratším čase k vaší spokojenosti.

+ -

Kolik času mám na vrácení zboží?

Zboží zakoupené na naší stránce glash.sk je možné vrátit do 30 dnů od jeho doručení, nenošené a nepoškozené. Pokud se rozhodnete vrátit zboží na odběrné místo Zásilkovny/Packety, vrácení budete mít za 49 Kč. Formulář na vrácení naleznete zde.

+ -

Mohu zboží vrátit na pobočce Zásilkovny?

Ano, při vyplňování formuláře na vrácení, si můžete zvolit i tuto možnost. Všechny potřebné informace dostanete po vyplnění formuláře.

+ -

Kdy mi budou vráceny peníze za vrácenou zásilku?

Peníze za vrácenou zásilku budou na váš účet odeslány hned po vyřízení vrácení zboží. Obvykle jsou peníze připsány na váš účet do pěti (5) pracovních dnů.

+ -

Mohu zboží reklamovat?

Na každé zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Během této doby nám můžete zboží kdykoliv zaslat na reklamaci.