Pomoc a podpora

Rychlé odkazy:

Zavolej nám

+421 908 556 125

Pošli nám e-mail

info@glash.cz

Rychlé odkazy:

Nejčastější otázky

+ -

Kde najdu rozměry produktů - Velikostní tabulku

U každého produktu naleznete velikostní tabulku s rozměrem pro konkrétní produkt.

Na mobilní verzi stránky si velikostní tabulku zobrazíte následovně:

1. Klik na "vyber velikost" - nachází se nad tlačítkem "Vložit do košíku"

2. Klikněte na "velikostní tabulku"



Na PC verzi stránky si velikostní tabulku zobrazíte následovně:

1. Klik na "velikostní tabulka" - nachází se nad výběrem velikostí v pravé části stránky

+ -

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Objednávka, která bude vytvořena do 14:00 v pracovní dny, bude expedována v ten samý den.

V případě zvolení doručení kurýrní společností GLS, bude objednávka doručována již druhý den od vytvoření objednávky.

V případě Zásilkovne/Packety bude doručována na pobočku do 2 pracovních dnů.

+ -

Kolik stojí doručení v rámci České republiky?

Kurýr GLS - Standardní poplatek za doručení je 139 Kč.

Zásilkovna/Packeta - poplatek za doručení na odběrné místo je 99 Kč.

+ -

Mohu zboží reklamovat?

Na každé zboží se vztahuje záruka 24 měsíců. Během této doby nám můžete zboží kdykoliv zaslat na reklamaci.

+ -

Máte i kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu nemáme. Fungujeme čistě jako internetový obchod.

+ -

Doručujete i do jiných zemí?

Zboží doručujeme do všech zemí Evropské unie. Pokud se vaše země nenachází ve výběru zemí, prosím, kontaktujte nás.

+ -

Mohu zboží vrátit na pobočce Zásilkovny?

Ano, při vyplňování formuláře na vrácení, si můžete zvolit i tuto možnost. Všechny potřebné informace dostanete po vyplnění formuláře.

+ -

Nepodařilo se mi zaplatit objednávku. Co mám dělat?

Někdy nastane chyba v systému a platba se nepodaří dokončit. V tom případě, nás kontaktujte na info@glash.cz a pošleme Vám na vaši e-mailovou adresu nový token na úhradu vaší objednávky.

+ -

Pořád jsem nedostal/a svou objednávku. Co mám dělat?

Pokud vaše objednávka nebyla doručena v den, kdy měla být doručována, podívejte se na svou e-mailovou schránku, zda jsme vám neposlali e-mail ohledně vaší objednávky, popřípadě email od přepravce, ve kterém najdete sledovací číslo balíku. Pokud má váš balík již přepravce, prosím kontaktujte přímo přepravce na infolince.
Pokud balík ještě nebyl prodán přepravci a nenašli jste si od nás email, připravte si číslo objednávky a kontaktujte nás na info@glash.cz

Pamatujte na to, že si můžete kdykoliv zkontrolovat stav doručování v Objednávkách v sekci Můj účet.

Myslete také na to, že během výprodejů a akcí se může doba doručení zpozdit.

+ -

Kde se nachází moje objednávka?

Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.

+ -

V objednávce nebyly všechny objednané produkty. Co mám dělat?

Viz emailovou schránku, zda jsme Vám neposlali e-mail, že některý z produktů je nedostupný. V tomto případě vám vrátíme stejnou částku, kterou jste zaplatili za neodeslané zboží.

Pokud jste žádný e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznický servis a my vám odepíšeme hned, jak to bude možné.

+ -

V balíčku jsou jiné produkty, než v objednávce. Co mám dělat?

Tento případ, vzhledem ke dvojí kontrole je velmi ojedinělý. Pokud se ale náhodou stane, že v balíku se omylem ocitlo jiné zboží, prosím obratem kontaktujte náš zákaznický servis na info@glash.cz a my vyřešíme tuto věc v co nejkratším čase k vaší spokojenosti.

+ -

Kolik času mám na vrácení zboží?

Zboží zakoupené na naší stránce glash.sk je možné vrátit do14 dnů od jeho doručení, nenošené a nepoškozené. 

+ -

Kdy mi budou vráceny peníze za vrácenou zásilku?

Peníze za vrácenou zásilku budou na váš účet odeslány do 30 dnů.

+ -

Mohu si uložit zboží, které se mi líbí?

WISHLIST

Přidejte produkty, které se vám líbí do Wishlistu, abyste s k ním věděli bez opětovného hledání dostat a následně je jen přidat do košíku a zaplatit. Přihlašte se nebo se zaregistrujte do Mého účtu, abyste k wishlistu mohli dostat z jakéhokoli zařízení.

Jak nakupovat

Všechny produkty na naší webové stránce www.glash.cz jsou určeny pro ženy. Jelikož na webu najdete široký výběr produktů, doporučujeme využívat filtry, které najdete u každé kategorii produktů. V hlavní kategorii oblečení, v samostatných menších kategoriích i v podkategoriích si umíte díky filtrům na velikost, barvu či střih protřídit produkty a jednodušeji a rychleji si vybrat produkty, které se vám líbí. Můžete používat i způsob řazení produktů, kde si víte seřadit produkty podle ceny, podle oblíbenosti nebo podle novinek.

Pokud znáte název nebo kód produktu, který si chcete zakoupit, můžete použít lupu na vyhledávání, kterou najdete ve vrchní části webu. Produkt si tak velmi rychle vyhledáte.

Když už jste si vybrali produkty, stačí si jen zvolit velikost a produkt přesunout do košíku. Jakmile máte všechny produkty v košíku, klikněte jen na "Pokračovat do pokladny". Nečekejte s plným košíkem příliš dlouho. Produkty nejsou rezervovány, a tak se může stát, že se produkt vyprodá i přesto, že ho máte v košíku.

Následně se vám objeví možnost přihlásit se do svého účtu nebo se jednoduše během několika vteřin zaregistrovat.

Vyberte si způsob doručování vaší objednávky a způsob platby.

Vyplňte fakturační adresu. Tato adresa bude adresou, na kterou vám bude objednávka doručována. Pokud si přejete uvést jinou dodací adresu jako je fakturační, klikněte na "Dodací adresa je jiná než fakturační" a vyplňte potřebné políčka.

Zkontrolujte si všechny důležité údaje (jméno, dodací adresa, e-mailová adresa, telefonní číslo). Následně jen klikněte na Dokončit objednávku. V případě, že jste si zvolili ApplePay, potvrďte platbu na pomocí FaceID. Pokud jste si zvolili platbu přes GoPay, jako další krok vám vyběhne token, kam vypíšete své údaje z platební karty a hotovo! Je zaplaceno. Pokud jste si zvolili platbu prostřednictvím Internetbanking-GoPay, jako další krok vám vyběhne token vaší banky, kam vypíšete své údaje z platební karty a hotovo! V případě platby na dobírku zaplatíte za objednávku v momentě, kdy vám bude předána vaše objednávka.

Na to, abyste si vytvořili objednávku na e-shopu glash.cz, nemusíte být registrován. Registrací však urychlíte i proces placení, nakolik si můžete uložit detaily platební karty, které budou při další objednávce vyplněny automaticky.

Zkontrolujte si e-mailovou schránku, kam jsme vám poslali potvrzení o vytvoření objednávky. Pokud máte jakékoliv dotazy, kontaktujte nás!

Reklamace

  1. Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadný.
  2. Očištěný reklamované zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k jeho dalšímu poškození. Při botách je nejvhodnější krabice (nemusí to být původní krabice, ve které vám bylo zboží doručeno).
  3. V Můj účet v sekci Moje objednávky kliknete na objednávku, v níž se nachází produkt, který chcete reklamovat. Následně si pod číslem objednávky zvolíte možnost Reklamace. V případě, že u nás nemáte vytvořen účet, pokračujte přes následující link: glash.cz/reklamace-formular
  4. Následně máte možnost vybrat si, jakým způsobem k nám balíček bude doručen. Můžete si vybrat využití vlastní dopravy, zanést balíček do zásilkového nebo vám balíček může vyzvednout i kurýr. Jednotlivé ceny služeb se liší.
  5. Vyberte si z objednávky produkt, který chcete reklamovat a v krátkosti napište, proč jste se rozhodli zboží reklamovat. Můžete přiložit i fotografie, na kterých poukážete na vadu zboží.
  6. Můžete si vybrat, jak chcete problém vyřešit. Na výběr máte vrácení peněz, opravu produktu nebo výměnu za stejný produkt.
  7. Posledním krokem je samotný proces zaplacení za způsob dopravy (v případě výměny za stejný produkt nebo opravy produktu). Pokud jste si vybrali vrácení peněz, vyberte si, zda chcete peníze vrátit na váš bankovní účet nebo dostanete peníze jako kredit na našem e-shopu. Pokud bude vaše reklamace oprávněná, do 30 dnů od přijetí zboží, dostanete vrácenou částku způsobem, který jste si vybrali.
  8. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem oznámení / přijetí reklamace. Máme 30 dní na vyřízení reklamace (případně po dohodě s vámi může být lhůta delší). O všech podstatných aspektech reklamace, jakými je např. zaslání distributorovi na posouzení či vyřízení reklamace, budete informováni prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • Tovar neposílejte na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzatý.
  • Balíček posílejte jako balík NA ADRESU.
  • Doporučujeme balík zaslat doporučeně a také balík pojistit.

Objednávky

+ -

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Objednávka, která bude vytvořena do 14:00 v pracovní dny, bude expedována v ten samý den.

V případě zvolení doručení kurýrní společností GLS, bude objednávka doručována již druhý den od vytvoření objednávky.

V případě Zásilkovne/Packety bude doručována na pobočku do 2 pracovních dnů.

+ -

Kolik stojí doručení v rámci České republiky?

Kurýr GLS - Standardní poplatek za doručení je 139 Kč.

Zásilkovna/Packeta - poplatek za doručení na odběrné místo je 99 Kč.

+ -

Nepodařilo se mi zaplatit objednávku. Co mám dělat?

Někdy nastane chyba v systému a platba se nepodaří dokončit. V tom případě, nás kontaktujte na info@glash.cz a pošleme Vám na vaši e-mailovou adresu nový token na úhradu vaší objednávky.

Doručení zboží

+ -

Spůsob doručení a poplatky

Všechny objednávky vytvořené v pracovní den do 14:00 jsou expedovány ve stejný den. Proto umíme některé objednávky doručit i méně než za 24 hodin.

spůsob

poplatek

čas

Vyzdvihnutí v Zásielkovne

99 Kč

1-3 pracovní dny

Doručení kurýrem GLS

139 Kč

1-2 pracovní dny

+ -

Sledování objednávky

Každou změnu stavu objednávky můžete sledovat v sekci Objednávky v Mém účtu.

Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.


O každé změně stavu objednávky, vám pošleme email. Pokud email nepřišel, prosím zkontrolujte si SPAM.
Pokud jste od nás neobdrželi ani email o potvrzení objednávky, pravděpodobně jste v emailu udělali překlep. V tom případě nás prosím kontaktujte.

+ -

Doručujete i do jiných zemí?

Zboží doručujeme do všech zemí Evropské unie. Pokud se vaše země nenachází ve výběru zemí, prosím, kontaktujte nás.

+ -

Pořád jsem nedostal/a svou objednávku. Co mám dělat?

Pokud vaše objednávka nebyla doručena v den, kdy měla být doručována, podívejte se na svou e-mailovou schránku, zda jsme vám neposlali e-mail ohledně vaší objednávky, popřípadě email od přepravce, ve kterém najdete sledovací číslo balíku. Pokud má váš balík již přepravce, prosím kontaktujte přímo přepravce na infolince.
Pokud balík ještě nebyl prodán přepravci a nenašli jste si od nás email, připravte si číslo objednávky a kontaktujte nás na info@glash.cz

Pamatujte na to, že si můžete kdykoliv zkontrolovat stav doručování v Objednávkách v sekci Můj účet.

Myslete také na to, že během výprodejů a akcí se může doba doručení zpozdit.

+ -

Kde se nachází moje objednávka?

Pokud byla objednávka již předána přepravci, můžete sledovat sledovat její stav na stránkách dopravce, kde zadáte číslo balíku, které vám přišlo do emailu od konkrétního dopravce.

+ -

V balíčku jsou jiné produkty, než v objednávce. Co mám dělat?

Tento případ, vzhledem ke dvojí kontrole je velmi ojedinělý. Pokud se ale náhodou stane, že v balíku se omylem ocitlo jiné zboží, prosím obratem kontaktujte náš zákaznický servis na info@glash.cz a my vyřešíme tuto věc v co nejkratším čase k vaší spokojenosti.

+ -

V objednávce nebyly všechny objednané produkty. Co mám dělat?

Viz emailovou schránku, zda jsme Vám neposlali e-mail, že některý z produktů je nedostupný. V tomto případě vám vrátíme stejnou částku, kterou jste zaplatili za neodeslané zboží.

Pokud jste žádný e-mail nedostali, kontaktujte Zákaznický servis a my vám odepíšeme hned, jak to bude možné.

Vrácení a výměna zboží

+ -

Proces výměny zboží

Pokud vám nesedla velikost nebo se vám produkt nelíbí, můžete požádat o výměnu zboží. Je to jednoduché! V Mém účtu v sekci Objednávky v sekci Vybavené objednávky si vyberete objednávku, ze které zboží chcete vyměnit a následně máte možnost vybrat si výměnu zboží. Následně máte možnost vybrat si ze všech produktů, které jsou dostupné na našem e-shopu, popřípadě si vybrat barevnou variantu nebo velikost téhož produktu, který chcete vyměnit.

Pokud je výměna stejné cenové hladině, platíte jen za doručení. Pokud se výsledná cena liší, postup je následující.

Pokud je výsledná částka nižší než původní, od cenového rozdílu se odečtou náklady na poštovné a cenový rozdíl vám může být připsán jako kredit na našem e-shopu nebo vám bude odeslán přímo na váš bankovní účet.

Pokud je výsledná částka vyšší než původní, cenový rozdíl můžete zaplatit hned několika způsoby. Zvolit si můžete platbu přes platební bránu GoPay, Internetbanking nebo platbou na dobírku při přebírání zásilky.

Následně si vytisknete online formulář, který vám vygenerujeme po úspěšném vyplnění online formuláře a na konci vám bude nabídnut ke stažení. Vytištěný formulář vložíte do balíčku, abychom zásilku věděli identifikovat. Můžete si vybrat, zda zanesete balíček do jedné z poboček Zásilkovny nebo vám balíček může vyzvednout i kurýr. V případě výběru jiné dopravní společnosti nebudeme hradit náklady na přepravu. Ceny jednotlivých přepravních společností se liší.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • Tovar neposílejte na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzatý.
  • Balíček posílejte jako balík NA ADRESU.
  • Doporučujeme balík zaslat doporučeně a také balík pojistit.
+ -

Proces vrácení zboží

Objednávkách v sekci Můj účet v sekci Vybavené objednávky si vyberete objednávku, ze které zboží chcete vrátit a následně máte možnost vybrat si vrácení zboží. Následně máte možnost vybrat si, jakým způsobem k nám balíček bude doručen. Můžete si vybrat využití vlastní dopravy, zanést balíček do jedné ze Zásilkoven/Packet nebo vám balíček může vyzvednout i kurýr. Jednotlivé ceny služeb se liší.

Pokud nemáte u nás vytvořen účet, postup je podobný. V sekci Výměna a vrácení vyplníte e-mailovou adresu, kterou jste zadávali při vytvoření své objednávky a číslo objednávky, které najdete v e-mailu o potvrzení objednávky.

Využití vlastní dopravy - v případě výběru jiné dopravní společnosti nebudeme hradit náklady na přepravu.
Packeta
- zabalené zboží spolu s vyplněným formulářem přinesete na vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny, kde řeknete číselný kód, který vám bude doručen hned po vyplnění online formuláře. Cena této služby je zpoplatněna poplatkem 109 Kč
Kurýr GLS
- kurýr vyzvedne zabalené zboží na vámi zvolené adrese za poplatek 300 Kč.

Následně si vyberete z objednávky zboží, které chcete vrátit a zvolíte důvod, proč chcete daný produkt vrátit. V dalším kroku si zvolíte, zda chcete produkt vyměnit za jiný produkt nebo chcete vrátit peníze.

V případě, že jste se rozhodli pro vrácení peněz, v následujícím kroku si zvolíte, zda chcete částku vrátit jako kredit na našem e-shopu nebo chcete peníze vrátit přímo na váš bankovní účet.

Pokud si zvolíte převod na bankovní účet, do kolonky vyplníte číslo bankovního účtu. Dejte si pozor, abyste číslo svého bankovního účtu napsali správně! Peníze vám budou vráceny do 14 dní od přijetí zboží. 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • Tovar neposílejte na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzatý.
  • Balíček posílejte jako balík NA ADRESU.
  • Doporučujeme balík zaslat doporučeně a také balík pojistit.

Dárkové poukazy

Nekupujte to, co nevíte zda se bude líbit! Překvapte dárkový poukaz * na nákup v našem e-shopu glash.sk!

Poukázku vám do 24h od objednání pošleme v elektronické formě do emailu.

* Dárkový poukaz lze uplatnit pouze na stránce glash.cz a je možné uplatnit pouze jednu dárkovou poukázku na jednu objednávku.

Jak pečovať o oblečení

+ -

10 tipů jak pečovat o oblečení

  1. Bílé a bledé oblečení perte odděleně od tmavého a barevného oblečení.
  2. Přírodní látky jako vlna, len a satén se při vysokých teplotách během praní zmenšují a při svislém sušení ztrácejí svůj tvar. Umělé a syntetické látky by se měly prát v teplé vodě a žehlit se převrácené při nízkých teplotách. Denim by se měl vždy prát převrácený na max. 40ºC.
  3. Nepřeplňte pračku. Při nadměrném naplnění pračky se nemusí oblečení dobře vyprat.
  4. Doporučujeme používat přírodní prací prostředky, protože obsahují méně bělících složek.
  5. Oblečení perte převrácené, nejlépe s tekutým pracím prostředkem. Ne práškovým nebo tuhým pracím prostředkem.
  6. Prací prášek a aviváž používejte s mírou. Pokud použijete příliš mnoho, na oblečení se mohou objevit skvrny.
  7. Vyhněte se používání sušiček. Látky se stanou priehľadnejšími a oblečení bude vypadat na pohled opotřebované.
  8. Vysoké teploty ničí oblečení.
  9. Když sušíte prádlo venku, vyhněte se přímému slunci.
  10. Když žehlíte oblečení, vždy začněte nižší teplotou.
+ -

Chemické látky

Chemické látky jsou vyráběny v chemických závodech. Pokud se při výrobě používají suroviny nacházející se v přírodě, vyrobené vlákna se nazývají umělé. Pokud jsou vlákna vyráběny ze sloučenin na bázi oleje, nalevo se syntetické.

Viskóza 

Viskóza nebo viskózových je měkká tkanina, která má podobné vlastnosti jako bavlna a má podobný vzhled jako vlna nebo hedvábí. Snadno se skládá a je velmi savý. Má tendenci se praním zmenšovat. 

Acetát 

Acetát je měkké a lehké umělé vlákno podobného vzhledu jako hedvábí. Nesmršťuje se a nevybledne. Běžně se používá ve spodním prádle, halenek, šatech a doplňcích. 

Modal

Modal je měkké a pohodlné umělé vlákno s vlastnostmi podobnými bavlně a elastanu. Je odolný a nemačká se. 

Polyester 

Polyester je velmi odolné syntetické vlákno, které se nemačká a nesmršťuje. Může být použit samostatně nebo i v kombinaci s přírodními a chemickými látkami. Je levný a rychle se suší. 

Akryl 

Akryl je teplé, měkké a pohodlné syntetické vlákno. Je velmi odolný vůči mírným a drsným klimatickým podmínkám. Často se kombinuje s vlnou, aby získal větší odolnost. 

Polyamid 

Polyamid je velmi odolné a elastické syntetické vlákno, běžně známé jako nylon. Při vysokých teplotách ztrácí tvar a neabsorbuje pot. 

Elastan 

Elastan je vlákno používané k dodání pružnosti. Běžně je znám jako Lycra a kombinuje se s jinými vlákny.

+ -

Přírodní látky

Přírodní vlákna se nacházejí v přírodě. Jsou rozděleny do dvou skupin podle toho, zda jsou rostlinného nebo živočišného původu.

Len

Len je vlákno rostlinného původu získané ze stonku lnu setého. Je to pevná, pružná, velmi odolná a lesklá tkanina, která absorbuje vlhkost a pot. Má tendenci se snadno pomačkat.

Ramia

Ramia je bílé vlákno rostlinného původu s hedvábným leskem. Jedná se o jedno z nejsilnějších a nejtvrdších přírodních vláken, ale má nízkou elasticitu. Vlákno je podobné lnu, ale ve srovnání se lnem se ramiové méně krčí. Dobře drží svou barvu a je měkký a odolný.

Bavlna

Bavlna je měkké, elastické a odolné vlákno rostlinného původu s vysokou schopností absorbovat vlhkost. Je to nejčastěji používané vlákno a má tendenci se snadno pomačkat.

Vlna

Vlna je měkké a elastické vlákno živočišného původu. V závislosti na venkovní teplotě má dobrou tepelnou kapacitu absorbovat nebo odpařovat vodu tím, že se přizpůsobuje změnám tělesné teploty.

Hedvábí

Hedvábí je měkká a lesklá tkanin, kterou vyrábějí housenky nočních motýlů, nejčastěji bource morušového. Je to vlákno nejlepší kvality a vzhledu, je hedvábné a jemné na dotek a má charakteristický lesk.