Vrácení a výměna zboží

Proces výměny zboží akoupeného na stránce glash.cz

Pokud vám nesedla velikost nebo se vám produkt nelíbí, můžete požádat o výměnu zboží. Je to jednoduché!

Pokud nemáte u nás vytvořený účet, online formulář naleznete níže.

Máte-li vytvořen účet
, tak v "Mém účtu" v sekci Objednávky v sekci Vybavené objednávky si vyberete objednávku, ze které zboží chcete vyměnit a následně máte možnost vybrat si výměnu zboží. Následně máte možnost vybrat si ze všech produktů, které jsou dostupné na našem e-shopu, popřípadě si vybrat barevnou variantu nebo velikost téhož produktu, který chcete vyměnit.

Pokud je výměna stejné cenové hladině, platíte jen za doručení. Pokud se výsledná cena liší, postup je následující.

Pokud je výsledná částka nižší než původní, od cenového rozdílu se odečtou náklady na poštovné a cenový rozdíl vám může být připsán jako kredit na našem e-shopu nebo vám bude odeslán přímo na váš bankovní účet.

Pokud je výsledná částka vyšší než původní, cenový rozdíl můžete zaplatit hned několika způsoby. Zvolit si můžete platbu přes platební bránu GoPay, Internetbanking nebo platbou na dobírku při přebírání zásilky.

Následně si vytisknete online formulář, který vám vygenerujeme po úspěšném vyplnění online formuláře a na konci vám bude nabídnut ke stažení. Vytištěný formulář vložíte do balíčku, abychom zásilku věděli identifikovat. Můžete si vybrat, zda zanesete balíček do jedné z poboček Zásilkovny nebo vám balíček může vyzvednout i kurýr.

V případě výběru jiné dopravní společnosti nebudeme hradit náklady na přepravu. Ceny jednotlivých přepravních společností se liší

Proces vrácení zboží 


Pokud nemáte u nás vytvořený účetonline formulář naleznete níže.

Máte-li vytvořen účet
, tak v Objednávkách v sekci Můj účet v sekci Vybavené objednávky si vyberete objednávku, ze které zboží chcete vrátit a následně máte možnost vybrat si vrácení zboží. Následně máte možnost vybrat si, jakým způsobem k nám balíček bude doručen. Můžete si vybrat využití vlastní dopravy, zanést balíček do jedné ze Zásilkoven nebo vám balíček může vyzvednout i kurýr. Jednotlivé ceny služeb se liší.

Pokud nemáte u nás vytvořen účet, postup je podobný. V sekci Výměna a vrácení vyplníte e-mailovou adresu, kterou jste zadávali při vytvoření své objednávky a číslo objednávky, které najdete v e-mailu o potvrzení objednávky.

Využití vlastní dopravy - v případě výběru jiné dopravní společnosti nebudeme hradit náklady na přepravu.
Zásilkovna/Packeta
 - zabalené zboží spolu s vyplněným formulářem přinesete na vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny, kde řeknete číselný kód, který vám bude doručen hned po vyplnění online formuláře. Cena této služby je zpoplatněna poplatkem 69 Kč
Kurýr GLS
 - kurýr vyzvedne zabalené zboží na vámi zvolené adrese za poplatek 129 Kč.

Následně si vyberete z objednávky zboží, které chcete vrátit a zvolíte důvod, proč chcete daný produkt vrátit. V dalším kroku si zvolíte, zda chcete produkt vyměnit za jiný produkt nebo chcete vrátit peníze.

V případě, že jste se rozhodli pro vrácení peněz, v následujícím kroku si zvolíte, zda chcete částku vrátit jako kredit na našem e-shopu nebo chcete peníze vrátit přímo na váš bankovní účet.

Pokud si zvolíte převod na bankovní účet, do kolonky vyplníte číslo bankovního účtu. Dejte si pozor, abyste číslo svého bankovního účtu napsali správně!

Peníze vám budou vráceny do 14 dní od přijetí zboží. 

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ

  • Tovar neposílejte na dobírku ani jako balík na poštu - nebude převzatý.
  • Balíček posílejte jako balík NA ADRESU.
  • Doporučujeme balík zaslat doporučeně a také balík pojistit.